Retourneren

Retourneren

Volgens de ruil en retour regels voor bederfelijke producten, waaronder al onze bloemen en planten en knollen vallen, hoeven we volgens de wettelijke regels rondom de bedenktermijn van 14 dagen, je bestelling niet retour te nemen.

Indien je andere producten (geen bloemen/planten) wilt retourneren is dit mogelijk. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je hebt 14 dagen om je producten te retourneren. Zorg dat het pakket goed ingepakt zit, de verantwoordelijkheid van kwijtraken of beschadigen van het pakket ligt bij de klant.

We nemen alleen retourzendingen in behandeling als deze in originele staat (in de oorspronkelijke verpakking) worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

​Retourproces

  1. Meld het product dat je wilt retourneren aan via de mail: info@bloemenboetiek-helleborus.nl
  2. Volg de retourinstructies die je ontvangt via de mail;
  3. Verstuur het pakketje (voldoende gefrankeerd) retour;
  4. Binnen 14 dagen wordt, na ontvangst van het teruggestuurde product, het bedrag teruggestort op je bankrekening.

Artikelen die verkeerd of beschadigd zijn geleverd ruilen wij kosteloos om. Wil je de bestelling gewoon wijzigen in iets anders dan komen de verzendkosten voor je eigen rekening.

Kosten en risico van het verzenden bij een retournering is voor jou als klant. Om die reden is het van belang om de retourinstructies te volgen.

Meer informatie over retourneren vind je in de Algemene Voorwaarden onder Artikel 6.

Producten in de spotlight

Iedere week selecteren wij de leukste producten voor u.